home about linkies follow older newer
owner

hye. i'm pathetic girl

ARCHIEVE

CREDIT

© 2013 - Skins by Mayra and someone help me is Yasmin. Cute icon from Pixel and other from wana.
Saturday 2 January 2016 - {0 Alien}
andwe!!!


assalamualaikum and annyeong ppl. just nak bagitahu yang.. err, aku kena duduk asrama. WHAT?!! Yes, asrama. uhuk uhuk aku aku akan rindu habang habang bts sekalian lagi lagi si jin aku tu uwaaaa!! nevermind nevermind, chill fuh fuh. ok its okay. not its not okay! by the way, nasib baik aku save vid bts semua tu. 

p/s; jin, jangan lupakan aku eh 

^ dia pun tak kenal kau la mangkuk! 

*pabila aku gaduh dengan diri sendiri hakhak*

anyway, aku rasa aku dah jatuh chenta dengan jimin sekali la. Bukan apa, dia nampak ahahahahha malu aku nak cakap. *evil laugh* dia nampak sexy bila menari. pergh gila menon aku hari ni. maklumlah, esok tak boleh nak berfangirling depan laptop tengok bts dah haih. i will miss my kpopppp kepopop hm. sokay, balik rumah je aku nak layan vid bts. 

---

but i will miss my family too hm. even gaduh gila gila siap gusti dengan adik beradik aku, still aku akan rindu nak buli dorang HAHAHAHAHA. kakak yang jahat dush. nah~ aku takkan lupakan habang bts sekalian ok. 

by the way, aku ada minat lagi group lelain. such as; seventeen and got7 ark ark

bias aku;
bts; jin and.. i think semua aku minat lool >_<
exo; only sehun and my satansoo
seventeen; mingyu and scoups
got7; mark

ok bye guys. gotta go, akan ku kenang bts and lelain tu. hahahahhahaha 

Post a Comment