home about linkies follow older newer
owner

hye. i'm pathetic girl

ARCHIEVE

CREDIT

© 2013 - Skins by Mayra and someone help me is Yasmin. Cute icon from Pixel and other from wana.
Friday 15 January 2016 - {0 Alien}
excited

                                                  

assalamualaikum, annyeong!!! haha yeah i' m here babe. lol excited jap. grr, aku rindu gila with habang habang bts and exo aku. huhu gila duuh, aku jatuh chentaaa dekat lagu let out the beast yang exo nyanyi. siot sedap gila weh. aku jumpa lagu tu kat spotify then lelama tu aku dengar la and when part lirik 'let out the beast' aku macam;

"omagaid! omagaid! this part is amazing!!!"

"awh, daebak.."

"let out the beast yeah yeah!"

---

haha yea like that.

habang do ku begitu menawan aumm.. lol. and one more thing, actually ada lagi satu lagu yang aku suka. wait...

🎧 EXO || HURT

yup, lagu ni pun aku suka. rentak dia tu aku suka haha. hurt means sakit en? ok aku memang sakit. sakit mental and stress duduk kat asrama aish.. dunno why aku rasa nak nangis duduk sana. tak terlalu happy cause kawan pun macam tak ramai and then kerja sekolah berlambak. beg berat gila nak mampus. memang terseksa duuh. but nevermind, aku kuat ok. yeah make you wanna scream... haha aku tengah dengar lagu luhan ni. dah lama tak tengok dia (lah sangat) makin handsome aku tengok lool. but aku tak minat luhan aku minat sehun, do and jungkook and semua. anyway i think la en, jhope tu even nampak pelik but dia lawak yes aku rasa dia lawak.

---

tetiba alih tajuk ke lain hahahahahha. ok ok gotta go and see you again... assalamualaikum

Post a Comment